Обладнання:

Рішення для бізнесу

Автоматизація бізнесу - запорука успіху!
Запорука успішної торгівлі та бізнесу - автоматизація!
 
Керуй своїм бізнесом або він буде керувати тобою (Бенжамін Франклін)
 
Ви є підприємцем чи власник магазину...?
Для Вас важливо підвищення швидкості роботи Вашого персоналу та покращення рівня обслуговування покупців?
Все це гарантує автоматизація торгівлі і бізнесу. Також це дає можливість вести облік і контроль товару на якісно новому рівні.
Для того щоб провести автоматизацію магазину роздрібної торгівлі, потрібно встановити в ньому сучасне торгівельне обладнання та спеціалізоване програмне забезпечення, яке помітно прискорює роботу і мінімізує можливість помилок та втрат.
ТзОВ "Надзбруччя-Сервіс"  має успішний досвід впровадження проектів по автоматизації роздрібної торгівлі, ресторанному бізнесу, автоматизації аптек,  складів.
Для автоматизації Вашого бізнесу ми пропонуємо наступне обладнання:
 
- POS-обладнання,
- Фіскальну техніку,
- Вагове обладнання,
- Принтери та сканери штрих-коду,
- Банківське обладнання,
- Системи безпеки,
- Засоби маркування.
- Програмне забезпечення для торгівлі та бізнесу,
 
Завдяки автоматизації торгівлі, облік Вашого товару стане легшим і точнішим, Вам буде легко контролювати Свій бізнес.
Ми завжди готові запропонувати найбільш ефективне рішення для Вашої справи!
Програмне забезпечення, на основі якого, здійснюється реалізація рішень, позиціонується як система для задач автоматизації обліку і управління в закладах типу HoReCa (Hotel, Restaurant, Cafe) та торгівлі. Багаторічний досвід розробки, впровадження та супроводу дозволяє нам вирішувати завдання будь-якої складності.
 
При правильному підході, автоматизація роботи ресторану, кафе, фаст-фуда , бару дає вражаючі результати: обсяг виручки може збільшитися на 30-40%. Оптимально підібране обладнання в поєднанні зі спеціалізованим ПЗ забезпечує високу ефективність роботи підприємства, дозволяючи мінімізувати витрати і захистити вкладені інвестиції.
Автоматизація торгівлі - це сукупність використання сучасного обладнання, технологій та заходів, що сприяють збільшенню ефективності управління на підприємстві. В умовах жорсткої конкуренції автоматизація торгівлі є необхідним кроком, який призводить не тільки до скорочення витрат, пов'язаних з роботою в ручному режимі, але й істотно спрощує процес ведення бізнесу, роблячи його більш мобільним. У сфері роздрібної торгівлі автоматизація магазина (супермаркету, аптеки…) будь-якого формату дозволить істотно збільшити число покупців.
 
Основні завдання, які вирішуються нами:
 - прискорення процесу обслуговування клієнтів
 - контроль і аналіз роботи персоналу
 - облік формування звітності керівниками усіх рівнів для ефективного прийняття управлінських рішень
 - комплексний оперативний облік для формування звітності бухгалтером
 - отримання зведених даних як про роботу кожної окремої одиниці, так і підприємства  в цілому
 
Особливості архітектури ПЗ:
 -  єдина база даних - з використанням  технології "клієнт-сервер"
 -  безпека даних - за умови відсутності фізичного доступу на сервер
 -  простота встановлення, налаштування і адміністрування системи
 -  швидка адаптація під будь-які бізнес-процеси клієнта
 -  інтеграція з будь-яким обладнанням
 -  наявність дизайнера інтерфейсу
 -  багатомовність системи
 -  вмонтований редактор звітності
 -  інтерактивна система допомоги
 
Для автоматизації завдань ми використовуємо програмний продукт компанії "ULTRA".
 
Враховуючи багаторічний досвід роботи і побажання користувачів, було розроблено комплексну систему автоматизації в сфері HoReCa. Система дозволяє в єдиній базі даних вести облік як одного, так і мережі закладів, і отримувати управлінські дані для ефективнішого ухвалення рішень.
Платформа системи будується на технології «Клієнт - Сервер», що забезпечує максимальну надійність і швидкість в зберіганні та обробці даних. Управлінням центральною базою даних займається СУБД «Firebird SQL 2.1». Безпека доступу до даних також забезпечує те, що клієнтські додатки звертаються до таблиць бази не на пряму, а через регламент «збережених процедур» в СУБД.
Клієнтські робочі місця підключаються до бази даних через локальну мережу, або через систему реплікації даних (через інтернет, e-mail), у разі роботи віддалених філій. Робота в єдиній базі даних дозволяє ефективно і комплексно вести товарний, виробничий і фінансовий облік, управляти клієнтською базою (програмами лояльності) і взаєморозрахунками з контрагентами, оперативно приймати управлінські рішення.
Крім цього, налажтування і оновлення програмного забезпечення ULTRA може здійснюватися тільки з робочого місця адміністратора. Наприклад, при оновленні системи достатньо оновити лише центральну базу даних.
Всі робочі місця «побачать», що була оновлена ​​центральна база даних, і автоматично самостійно оновляться до останньої версії.
Простота роботи забезпечується великою кількістю допоміжної документації по роботі і адміністрування системи.
Також система підтримує багатомовність інтерфейсу і звітності.
Приємним моментом для користувачів є те, що програма підтримує «скіни», і кожен користувач може налаштувати власний зовнішній вигляд інтерфейсу програми.
Програма  Front Office - це набір модулів системи, з яким зазвичай працює обслуговуючий персонал: офіціанти, касири, диспетчера, і т.д. Основна особливість цієї групи модулів - це максимальна оперативність при обслуговуванні клієнтів. У програмному комплексі "ULTRA" реалізовані такі модулі:
 

Також для автоматизації закладів торгівлі та громадського харчування пропонуємо програмний продукт компанії "GBS.Market".

Лідери продажу