Обладнання:

Що робити, під час тимчасового припиненння діяльністі

Тимчасово припинена діяльність не впливає на роздрукування фіскального звітного чеку/
Згідно з п. 9 ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі - Закон) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.
Пунктом 13 Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 року № 833, передбачено, що суб’єкт господарювання повинен розмістити поряд з інформацією про режим роботи оголошення про дату та період закриття, якщо закриття торговельного об’єкта для проведення санітарних заходів, ремонту, технічного переобладнання та проведення інших робіт.
Отже, відповідно до норм Закону під час тимчасового припинення торговельної діяльності суб’єкти господарювання зобов’язані щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.
При цьому, якщо на підприємстві або господарській одиниці діяльність у конкретні дні (вихідні, святкові, тощо) не здійснюється, що підтверджується відповідним наказом підприємства, то реєстратори розрахункових операцій не застосовуються та фіскальні звітні чеки не роздруковуються.
У робочі дні підприємства (господарської одиниці) роздрукування фіскального звітного чеку є обов’язковим.
Відділ комунікацій
Головного управління ДФС у Тернопільській області